CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 7 November 2011

Cutenya Cik Hamster..

                                                                                                                                                               Secara drastik ,tetiba aku minat gila dengan tikus  hamster..kahkah ,kenapa tetiba??Suka hati akulah kan..hikhik.  yang aku tahulah pasal hamster ni kan dia comel ,manja , kuat tidor,kuat main,gatal. Ek eleh dah macam manusia ngupenye ..Dan yang penting sekali , owner hamster tu pon boleh tahan handsome dia sampai tak ingat aku minat hamster dia ke owner dia ke??hehe.(gatal) Lagipon ,tak lah dajal sangat aku sampai nak cilok dia punya hamster ,kang tak pasal pasal menangis dia kang , terus hilang kegentleman dia yang tak gentle mana.. sesedap je kutuk orang ,maap ye..
Tapi maaf ye,gambar dia tak de tapi gambar owner dia adalah..itupon aku main cilok je..gambar tu pon aku amik dari fb dia. Tpi tak leh la bagi fb dia ye. Korang nak tahu siapakah dia??
                                                                          .......
                                                                           .......   .
                                                                          ........
                                                                 .................

                                                                         ...........

                                                                       ..............

                                                                    ...............

.............................. ...............................................................................................................................
                                                                  ..................................


     Dia  adalah saudara aku..haha suspens tak? suspens tak??Boleh jadi Director tak ? confirm,aku dah tahu jawapan korang .Mesti  T.A.K kan?? hukhuk :(.peduli apa aku..
    Korang nak tengok betapa handsome kah dia ! meyh sini aku tunjuk sikit gambar dia.Maybe takde lah sampai rupanya macam Fahrin Ahmad  , itu bukan aku je melekat , nenek aku pon melekat sama..hihi..
                                                                                                                   KENT


                Satu cukuplah kan.Dia ni bukan reti nak tangkap gambar, itu jelah gambar dia yang boleh tahan .But still not bad..Kalau kakak aku dapat tahu aku amik gambar dia mesti dia main serkap jarang je cakap aku suka dia..haha Sememangnye T.I.D.A.K ye sebab saya malas nak cinta -cintun ni...Belagak tak aku??huhu..Testing nak jadi pelakon sekejap...1 minit je kot.Takkan tak boleh..tapi sebenarnye boleh belah.puihh .hukhuk.
Tapi sebenarnye si owner hamster yang kat atas tu pon aku tak tahu dia dah berpunya ke belom?tapi peduli apa aku..Sebab sebelum ni ,aku asik tengok dia asik berkepit je dengan hp dia tpi aku tengok dia main games, dengar lagu . Apakah itu?? yANG pENTING aku tak amik tahu langsung..(huhu)
Yang aku tahulah , dia time tidor memang comel gila..Sebab tang tu aku tengah jalan.PERGHHHH, asik baik tengah orang ramai kalau tak dah lama ...........................................................................aku sepakkk dia suruh bangun dan jangan buat muka comel tang tidor...haha (macam berani).tak pasal-pasal aku yang kene kick free of charge dari dia..

    The conclusion is : Saya tak suka dia dan yang aku puji dia melambung dalam blog ni ,aku memain je..hakhak .kene tipu bayar seribu...


                                                 Hamster yang comel.Come to mama meyhh..

                                                                                                                            LOTS OF LOVE ,
                                                                                                                                   superbb 98

1 ulasan: