CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 25 Oktober 2011

Chris Brown ft. Justin Bieber - Next 2 You (LYRICS)




Lagu ni memang terbaik bro,,Firstly mmg aku tak suka dngn si Justin kuat bebel after dia nyanyi lagu ni feat dngn ChRIS bROWN aku rasa mcm tertarik- menarik kau mmg debommm..haha....aku menyanyi lagu ni mcm tak ingat dunia kut...sampai dlm tandas tengah meneran nak berak pon aku siap boleh nyanyi. SUPERBBB x aku??? siap boleh hafal lirik omputih lagi. kalau kat sekolah ,boleh terbelit lidah nak cakap org putih.tpi kalau nyanyi,hambiq kau boleh laju-laju lagi...

*Secara kesimpulannya ,kalau nak cakap dngan aku bahasa org putih aku kene nyanyi dulu baru syok..haha sekian wabilahitaufiq walhidayah assalamualaikum warahmatullahiwabarokatu,,^____^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan