CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 1 Februari 2011

fatin liyana yang sangat comel terlote

ASALAMUALAIKUM!!!!



      sambil aku terfikir 2 nak perah otak apa yang aku nak tulis for my blog yang suam suam kuku ni...aku mendapat 1 idea. .........tingggg....hah about FATIN LIYANA ....sapa tak kenal...hang habak mai..meyh aku tepok tepok tampar  kepala dia bagi kenai....ala si cantik molek...fatin liyana ni memang cantik orang nya macam aku(ooooo.tidak)tulah aku asik jegok 2 dia punya blog......bila nak update???oiiiiii..dia ni kalangan orang yang berada le....dahlah cantik ,kaya ...aiiii sapo la yang dapat dia ni memang bertuah lerrh......kalo korang tak kenal ini lerhh gambak dia....(yang kat atas tuhh)yang salu pakai ribbon besak besak..sampai aku pon ikut sekali....macam ni(semuanya kat atas)hihihi....comel mengomel....pastu dia ni lebih kurang model bergambar lah.....perhhh..pakai baju apa pon cantik....(nak membodek..kut2 dapat msuk blog dia)hihihi....tumpang popular lerhhh...chill yer..jangan marah...please yer sportingg macam saya!!!!hihihih

2 ulasan: